Често задавани въпроси (FAQ)

Как да направя поръчка?

Поръчка може да направите през сайта или на телефон +359 888800460 като посочите кодът на желаният модел. Операторът ще въведе данните и ще направи поръчка за вас. След обработване на поръчката ще се свържем с Вас за потвърждение на адрес.

Как се доставят стоките?

Стоките се доставят с куриер до адрес или до офис на куриерските фирми ЕКОНТ и СПИДИ. При получаване на пратката имате право на преглед и тест на стоката. Ако има някакви разминавания, моля веднага се свържете с нас. Стоките пътуват застраховани и ако има увреждане по стоката, моля изискайте веднага протокол за увреждане от куриера.

Как мога да платя?

Стоките могат са платят в брой или с карта (в офис на ЕКОНТ или СПИДИ) при получаване.

Може да закупите и стока на изплащане, като изберете ТБИ кредит. Трябва да сте над 18 години и да работите на трудов договор от поне шест месеца. След попълване на Вашите данни, ще получите обаждане от оператор на ТБИ и ако Ви одобрят, ние ще изпратим стоката.

Предлагате ли опция купи на изплащане?

Купете на изплащане с tbi bank , изберете качество и стил на удобни за вас вноски.

При завършване на покупката в кошницата посочете начин на плащане с tbi bank. Получавате богат избор на гъвкави схеми на изплащане, възможност за повече покупки, бърз отговор на заявка, прозрачност, изцяло дигитален процес;

  • Финансиране на суми от 100-30 000 лв.;
  • Период на изплащане от 3 до 48 месеца;
  • Изцяло дигитален процес, пълно съдействие за подписване на договора от страна на CALL CENTER на tbi bank;
  • Без скрити такси и комисионни;
  • Много възможности за погасяване и разплащане.

За повече информация прегледайте този линк https://bnpl.tbibank.support/procedure.php , в който е обяснено стъпка по стъпка как протича процеса по кандидатстване.

 

Каква е гаранцията и какви са гаранционните условия?

УСЛОВИЯ ЗА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ

Гаранцията е 24 месеца и започва да тече от датата на закупуване на часовника. Гаранцията е валидна само за производствени дефекти и несъответствия, съществуващи при доставянето на стоката и появили се при нормална експлоатация, на територията на Република България. casiosell.bg не носи отговорност и гаранцията не покрива дефекти, свързани със следните компоненти на часовника - батерия, стъкло, циферблат/дисплей, механизъм, верижка, каишка, и корпус, възникнали в резултат на:

  • повреди, причинени от липса на грижи, неправилно транспортиране, злополука или нормално износване;
  • неправилна експлоатация и механично увреждане - удар, изпускане, надраскване, паднало покритие, стрелка, индекс или други щети, несвързани с фабричен дефект на механизма;
  • избледняване, поради излагане на слънце или други източници на топлина;
  • обслужване или поправка на часовника от лице, което не е упълномощено от casiosell.bg;
  • съхранение или употреба на продуктите във влажна среда, при несъобразяване с нивата на водоустойчивост.

 

ПРОЦЕДУРА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ

КАКВО ТРЯБВА ДА НАПРАВИТЕ?

  1. Уверете се, че продуктът отговаря на горепосочените условия за гаранционно обслужване и не е с изтекъл гаранционен срок;
  2. Попълнете “Формуляр за рекламации“ и опишете детайлно проблема;
  3. Препоръчително е да почистите добре продукта и да направите детайлни снимки (за собствено ползване);
  4. Подгответе пълния комплект документи, които сте получили при доставката (вкл. касов бон/фактура, приемо-предавателен протокол, гаранционна карта, упътване и др.);
  5. Опаковайте продукта заедно с документите, по възможност в оригиналната му опаковка, като се уверите, че продуктът е достатъчно защитен, докато се транспортира;
  6. Изпратете продукта:
    - свържете се с нас по имейл info@casiosell.bg , за да ви дадем допълнителна информация за офиса, до който трябва да изпратите продукта

Транспортните разходи при изпращане на продукт за гаранционно обслужване се поемат от casiosell.bg, единствено при условие, че продуктът е изпратен от офис на куриерска фирма Еконт/Спиди до посочения куриерски офиси от имейл кореспонденцията.

В случай, че продуктът бъде изпратен за гаранционно обслужване до друг адрес, различен от посочения по-горе и/или не бъде изпратен от офис на куриерска фирма Еконт/Спиди, транспортните разходи ще са за сметка на Ползвателя/Потребителя.

В случай на изпратен продукт при неспазване на процедурата за сервизно обслужване на casiosell.bg, без формуляр за поправка, с изтекла гаранция, без дефект или неотговарящ на условията за гаранционно обслужване, транспортните разходи в двете посоки ще бъдат за сметка на Потребителя / Ползвателя.

Как мога да върна или замена стоката?

ВРЪЩАНЕ И ЗАМЯНА В 14-ДНЕВЕН СРОК

На основание чл. 50 Закона за защита на потребителите (ЗЗП) потребителят има право да се откаже от договора от разстояние без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи, с изключение на разходите, предвидени в чл. 54, ал. 3 и чл. 55, ЗЗП в 14-дневен срок, считано от датата на приемане на стоките от потребителя.

За надлежно упражняване на правото на отказ, следва да представите на „ДЖИ ТАЙМ" ЕООД (casiosell.bg) стоката във вида, в който сте я получили, неизползвана, с изцяло запазена опаковка и придружена с всички оригинални документи.

Моля, прочетете информацията по-долу за да сте сигурни, че сте спазили всички условия за връщане.

УСЛОВИЯ ЗА ВРЪЩАНЕ

  • Наличие на всички съпътстващи документи, които сте получили при доставката - касов бон или фактура, гаранция и упътване;
  • Часовникът е в ненарушен търговски вид, т.е не е ползван/носен, придружен е с всички непокътнати етикети и фолиа, и е в запазена оригинална (ненарушена) опаковка. Върнатият продукт трябва да бъде без следи от употреба, без драскотини, без следи от удари и с всички защитни покрития, които продуктът е имал при получаването му;
  • Транспортните разходи за връщането на продукта се поемат от Вас.

КАКВИ СА ВАШИТЕ ЗАДЪЛЖЕНИЯ И ОТГОВОРНОСТИ

  • Имате право да тествате (пробвате) закупения продукт и да се уверите че Ви харесва, но сте задължени да го пазите в безупречно състояние и вид;
  • С цел да установи естеството, характеристиките и доброто функционирането на стоките потребителят следва да борави със стоките и да ги изпробва така, както това би му било разрешено във физически магазин;
    Например: Можете да го извадите от кутията, да го разгледате детайлно, да го сложите на ръката ви, за да прецените дали ви стои добре, без да премахвате и късате етикети и фолиа, да се уверите, че работи изправно. Ако имате и най-малките колебания, че продуктът не ви допада по някаква причина, Ви молим най-учтиво да не го носите, да не излизате с него навън, да не го сдвоявате с вашия смартфон.
  • Портебителят носи отговорност за вреди причинени от счупване, надраскване, заливане, изгаряне и други въздействия, изключващи обичайното тестване на продуктите;
  • Съгласно чл. 55, ал. 4 от ЗЗП, Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране.

КОИ ПРОДУКТИ НЕ ПОДЛЕЖАТ НА ВРЪЩАНЕ

  • Съгласно чл.57 (ал.3) от "Закона за защита на потребителите" стоки, изработени съобразно изискванията на потребителя или по негова индивидуална поръчка (например гравиране), не подлежат на право на отказ и не могат да бъдат върнати или заменени;
  • Стока с лош вид и видими следи от употреба - следи от удари или драскотини по корпуса, верижката/каишката и стъклото.

ПРОЦЕДУРА ЗА ВРЪЩАНЕ НА ЧАСОВНИК

В случай, че желаете да се възползвате от правото си на отказ от поръчка в рамките на 14 дни от получаването й е необходимо:

УСЛОВИЯ

Да се уверите, че горепосочените условия са спазени:
✓ налични са всички съпътстващи документи,
✓ продуктът е в ненарушен търговски вид и без следи от употреба и
✓ с всички защитни фолиа, с които продуктът е бил при получаването му.

ФОРМА ЗА ВРЪЩАНЕ

Да попълните “ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА НА ЧАСОВНИК“ в сайта ни и да ни изпратите информацията на имейл info@casiosell.bg. В полето за коментар е желателно да предоставите Вашата банкова сметка, ако плащането е било с наложен платеж.

СНИМКИ

Препоръчително е да направите детайлни снимки на продукта (за собствено ползване), да го опаковате и да се уверите, че е достатъчно защитен, докато се транспортира.

ИЗПРАЩАНЕ

Ние ще се свържем с вас и ще ви информираме до кой офис на Еконт/Спиди да изпратите продукта, не по-късно от 14 календарни дни, считано от датата, на която сте ни уведомили за решението си да се откажете от договора.
Всички разходи по връщането на продукта са за Ваша сметка.

КАКВО СЕ СЛУЧВА, СЛЕД КАТО ВЪРНЕТЕ ПРОДУКТА?

При приемане на върната стока от Потребителя, си запазваме правото да проверим продуктите за щети и въздействия причинени от евентуално необичайно ползване от Ваша страна. Прави се видео заснемане на разопаковането на продукта, описва се моментното му състояние и се правят детайлни снимки.

След като се уверим, че стоката е в ненарушен търговски вид и отговаря на условията по-горе, ще ви възстановим сумата в 15 дневен срок.

Възстановяването на суми се извършва в срок от 15 дни, както следва:

  • В случай, че плащането е направено с наложен платеж, възстановяването на суми става по банков път на посочена от клиента банкова сметка;
  • В случай, че продуктът е закупен чрез стоков кредит, след съгласието и потвърждението от страна на casiosell.bg, договорът се анулира от банката кредитор.

В случай, че върната стоката е в нарушен търговски вид или някое от горепосочените условия не е изпълнено, искането за връщане ще се счита за неоснователно. casiosell.bg има право по своя преценка да откаже да приеме отказ от договора или да начисли на Потребителя разходи за възстановяване на стоката в търговски вид, съобразно оценката на констатираната щета и съгласно чл. 55 ал.4 от ЗЗП.

ЗАМЯНА НА ЧАСОВНИК

В случай, че желаете да замените часовник в рамките на 14 дни от получаването му е необходимо:

  1. Да се уверите, че горепосочените условия са спазени;
  2. Да попълните “ФОРМУЛЯР ЗА ВРЪЩАНЕ/ЗАМЯНА НА ЧАСОВНИК“ в сайта ни и да ни изпратите информацията на имейл info@casiosell.bg. В полето за коментар е желателно да ни посочите новия модел, който сте си харесали за замяна;
  3. Ние ще се свържем с вас и ще ви информираме до кой офис на Еконт/Спиди да изпратите продукта. Разходите за куриерски услуги в двете посоки при замяна са за сметка на клиента;
  4. След като часовникът пристигне и се уверим, че е в ненарушен търговски вид ще ви изпратим новия модел в най-кратък срок.

Замяна на артикул е препоръчителна за продукт на същата или по-висока стойност от първоначално закупения. В случай, че при размяна изберете продукт на по-ниска стойност, разликата в цената ще бъде възстановена по банков път на посочена от Вас банкова сметка.

Имате ли физически магазини?

Да, заповядайте в нашите партньори магазини Casiosell:

CASIO Vitosha
Vitosha Blvd 11, 1000 Sofia Center, Sofia

Виж на Google Maps

CASIO Mladost
HIT Max Младост, Aleksandar Malinov Boulevard 75, 1712 g.k. Mladost 3, Sofia

Виж на Google Maps

CASIO Liulin
Хит Макс, HIT Max хипермаркет Люлин, ulitsa "Obelsko Shose" 20, 1360 Moderno predgradie, Sofia

Виж на Google Maps

Какво означават класовете водоостойчивост?

НИВА НА ВОДОУСТОЙЧИВОСТ

Водоустойчивостта на часовниците се класифицира при лабораторни тестове за издръжливост на налягане, което се различава коренно от използването им във всекидневието. Употребата им в нормални условия е свързана с много движения и промени на околната среда, когато моментното налягане може да превиши многократно посоченото за часовника ниво на водоусточивост и да наруши херметичността му. Тези отклонения могат да поставят на изпитание или да неутрализират водозащитните свойства на водоустойчивия часовник. Водоустойчивостта може да се повлияе и от остаряване на уплътненията или от случаен удар на коронката и/или бутоните за настройване.

Когато на циферблата на часовника ви пише, например 50 метра, това не означава допустима дълбочина на потапяне 50 метра, а че херметичността на касата на часовника е тествана от производителя при налягане от 5 атмосфери!

Моля, запознайте се с нашите препоръки за експлоатация на часовниците във влажна среда:

  • Никога не използвайте коронката за настройване на часа и/или бутоните докато сте под вода или корпусът на часовника не е напълно изсъхнал;
  • Избягвайте да се къпете или да мокрите часовници при активно движение под вода с ниво на водоустойчивост под 10 ATM / 10 Bar / 100m;
  • Преди употреба във вода се уверете, че коронката е завинтена плътно и прибрана до оригиналната ѝ позиция;
  • Мокренето на часовник, на който не пише Water Resistant е абсолютно недопустимо;
  • Дори когато часовникът е водоустойчив, избягвайте носенето му при извършване на дейности, които включват употреба на препарати (къпане, миене на ръце, почистване, т.н.). В такива условия може да се намали водоустойчивостта на часовника;
  • Нито една водна защита не позволява ползването на сауна и парна баня.
ВОДНА ЗАЩИТА МИЕНЕ НА РЪЦЕ ДУШ ВАНА ПЛУВАНЕ ГМУРКАНЕ ПРОФЕСИОНАЛНО ГМУРКАНЕ
3 АТМ / 3 Bar / 30m Да Не Не Не Не Не
5 АТМ / 5 Bar / 50m Да Да* Да* Не Не Не
10 АТМ / 10 Bar / 100m Да Да Да Да Не Не
20 АТМ / 20 Bar / 200m Да Да Да Да Да Не

 

*Часовниците с обозначение от 5 АТМ могат да издържат краткотрайно потапяне във вода САМО в лабораторни условия, където часовникът е изложен на статично налягане за много кратък период от време. При енергично плуване, силен удар във вода, силна струя вода или скачане във воден басейн, създаденото моментно налягане може многократно да надвиши степента на водоустойчивост. casiosell.bg препоръчва часовниците със степен на водоустойчивост от 5 АТМ да не се мокрят изобщо!

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас